Menu
Your Cart

סקודה אניאק - Skoda Enyaq

נא לכתוב ביקורת

הערה: HTML לא מתורגם!
לא טוב טוב
מפרט הרכב
טווח נסיה מרבי (ק״מ)517
כ״ס204
יצרן הרכבסקודה

סקודה אניאק: סקירה כללית

סקודה אניאק הוא רכב שטח חשמלי גדול ופרקטי הזמין עם מבחר של גדלי סוללות ומערכות הנעה, עם הדגם בעל הטווח הארוך ביותר שמסוגל לכסות עד 531 קילומטר בטעינה מלאה. לגרסת ה-iV 60 יש טווח של 395 קילומטר, בעוד שה-iV 80 מתהדר בטווח של 531 קילומטר. שני גדלי סוללה זמינים: 58kWh iV 60 ו-77kWh iV 80. דגם הסוללה הקטן יותר מייצר 177bhp באמצעות מנוע חשמלי המותקן מאחור, בעוד ה-iV 80 מתגאה ב-201bhp, שני הדגמים כוללים הנעה אחורית


טעינת סקודה אניאק

סקודה Enyaq משתמש בתקן הטעינה CCS, המורכב מיציאת כניסת AC ו-DC משולבת. החלק העליון של הכניסה מיועד למחבר מסוג 2, המשמש בעת טעינה בבית, או בנקודות AC איטיות ומהירות ציבוריות. גם החלק העליון וגם התחתון בכניסה משמשים לשאת הספק גבוה במהלך טעינת DC מהירה. הרכב מסוגל לטעון איטית, מהירה ומהירה מנקודות ציבוריות, בהתאם לרשת ולסוג יחידת הטעינה

טעינה על AC או DC מחייבת את נהג ה-EV לחבר את המחברים לכניסה הנכונה, ולאחר מכן המכונית 'מדברת' עם יחידת הטעינה כדי לוודא שיש אספקת חשמל, שאין תקלות ושזה בטוח. כדי להתחיל בטעינה. אם נטען בבית או בנקודת טעינה במקום העבודה, הרכב מתחיל בטעינה אוטומטית

במטען ציבורי, נדרש תהליך הפעלה כדי להתחיל טעינה. זה עשוי להיות כרוך בשימוש ב-Zap-Pay, בכרטיס RFID או באפליקציית סמארטפון, המקושרים לרוב לחשבון שהוגדר מראש. יחידות שכר ללא מגע הופכות נפוצות יותר גם ביחידות חדשות יותר. לאחר ההפעלה, היחידות מבצעות בדיקות נוספות של חיבור וחשבון לפני שמתחילים לטעון את הרכב


סוללה ומערכת כוח

סקודה אניאק iV מצויד במטען מובנה של 11 קילוואט לטעינת AC מסוג 2 כסטנדרט. המשמעות היא שגם בחיבור למטען מהיר עם תפוקה מדורגת מעל 11 קילוואט, סקודה Enyaq iV יוכל להיטען רק עד 11 קילוואט. דגמי סקודה אניאק iV מסוגלים לטעון מהיר במיוחד, בין אם עד 100 קילוואט DC עבור 60 הדגמים, או 125 קילוואט עבור 80 הדגמים

זמן טעינה

זמני הטעינה של סקודה אניאק משתנים בהתאם לעוצמת הטעינה. ב-7kW, המכונית נטענת ל-100% תוך 11 שעות, ב-22kW היא נטענת ל-100% ב-8 שעות, וב-50kW היא נטענת ל-80% ב-1.2 שעות. הזמנים הללו משמשים רק כמדריך, מכיוון שלעתים רחוקות מאוד רכב חשמלי יצטרך להתייצב. בעוד שרובם דורשים הקמת חשבון לפני השימוש, ליחידות מהירות רבות יש כיום קוראי כרטיסי PAYG ללא מגע

1